.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از رفتار گل‌محمدی
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد.
انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از رفتار گل‌محمدی

به گزارش شمال نیوز ، اسماعیل حلالی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس از برد مقابل گل‌گهر اظهار داشت: به نظر من شکل تیم بد نیست و با اینکه چند بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما کیفیت تیم قابل قبول است. البته یک مشکلی پرسپولیس دارد و آن این است که شکل بازی تیم در نیمه دوم کاملاً متفاوت از نیمه اول است و در چند بازی این مشکل را به خوبی دیده‌ایم.

 

* شانس آوردیم که داور گل گل‌گهر را نگرفت

 

پرسپولیس در نیمه دوم بازی‌های خود عملکرد خوبی نداشته به طوری که عقب نشستیم و در حملات کم ‌آوردیم. حتی گل‌گهر به ما گل زد و شانس آوردیم که داور آن توپ را گل نگرفت. وقتی شما در زمین خودتان جلو هستید باید پلن و نقشه داشته باشید چون امکان دارد که تیم گل بخورد و برد را از دست بدهد. از طرف دیگر مصدومیت‌ها در تیم زیاد شده اما از نظر امتیازی شرایط قابل قبول است و امتیازات خوبی تا اینجا جمع کرده‌ایم.

 

* جای مدیران پرسپولیس بودم بیرانوند را به اندازه کل قراردادش جریمه می‌کردم

 

وی در پاسخ به این سؤال که مربیان پرسپولیس دلیل مصدومیت‌ها را زمین ورزشگاه آزادی می‌دانند اما به نظر می‌رسد زندگی برخی از بازیکنان حرفه‌ای نیست و یا اینکه بدنسازی خوبی در پرسپولیس انجام نمی‌شود که باعث مصدومیت‌های سریالی شده است، اظهار داشت: همه من را می‌شناسند و می‌دانند که با کسی تعارف ندارم. پرسپولیس چون بیشتر روی زمین بازی می‌کند و به همین دلیل مصدومان بیشتری هم می‌دهد اما یک بخش دیگر مصدومیت‌ها به خاطر بدنسازی یا زندگی غیر حرفه‌ای بازیکنان است. بازیکنی که میلیاردها تومان پول می‌گیرد باید استراحـت، تغذیه و زندگی حرفه‌ای داشته باشد. من از وضعیت زندگی بازیکنان پرسپولیس بی‌خبرم اما مطمئن هستم که ۸۰ درصد فوتبالیست‌ها فقط در زمان قرارداد بستن حرفه‌ای هستند و زندگی حرفه‌ای ندارند.

 

حلالی ادامه داد: چرا بازیکنی مثل علیرضا بیرانوند که گلر اول تیم ملی است باید ساعت ۲ صبح در تلویزیون باشد؟ چرا او ساعت ۲ صبح مشغول مصاحبه با مجری تلویزیون است؟ من اگر جای مدیران باشگاه بودم او را به اندازه کل قراردادش جریمه می‌کردم. کجای دنیا یک بازیکن فوتبال ساعت ۲ صبح در تلویزیون مشغول مصاحبه است؟ فوتبالیست‌های حرفه‌ای ۱۱ شب را نمی‌بینند اما این درد فوتبال ما است و مدیریت فوتبال ما است که خیلی از بازیکنان تازه ۱۱ شب، شب‌نشینی‌های‌شان شروع می‌شود. همین مسائل باعث می‌شود تا بازیکنان مصدوم شوند. خستگی، بی‌خوابی و مشکلات در زندگی باعث رقم خوردن این اتفاقات است.

 

* آقای مربی! شما پرسپولیس را دوست ندارید و به آن وفادار نیستید

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اخطارهایی که یحیی گل‌محمدی به این باشگاه برای دریافت آپشن‌هایش داده است، گفت: این رفتارها نشان می‌دهد که دوگانگی و دو دستگی وجود دارد. مگر می‌شود یک بازیکن در پرسپولیس جرأت داشته باشد به تمرین برود و تمرین نکند؟ من در لیگ دو مربیگری می‌کردم و بازیکن جرأت نداشت تمرین نکند اما در پرسپولیس می‌بینیم این اتفاقات خیلی زیاد رخ می‌دهد. مگر می‌شود بازیکن در پرسپولیس پول نگیرد؟ اگر بازیکنی جرأت می‌کند در پرسپولیس تمرین نکند شک نکنید که با کادر فنی هماهنگ است و مربیان او را تحریک می‌کنند. آقایان شما صددرصد پول خودتان را گرفتید اما این کارها را انجام می‌دهید. مشخص است که پرسپولیس را دوست ندارید و به آن وفادار نیستید چرا که تا دو برد آوردیم دوباره این داستان‌ها شروع شد. من با خودم تعارف ندارم اما باید قبول کنیم که ما سه بازی را در لیگ بردیم که نباید می‌بردیم و اشتباهات داوری در آنها تأثیرگذار بود. حتی در لیگ قهرمانان آسیا در تهران خوب عمل نکردیم و فقط مقابل الدحیل خوب بازی کردیم.

 

* جلوی مردم نگویید که پرسپولیسی هستیم!

 

حلالی ادامه داد: من نمی‌گویم شما پول نگیرید اما جلوی مردم این همه نگویید پرسپولیسی هستیم. پرسپولیسی‌ واقعی آن جوان ۲۳ ساله است که به خاطر نتایج این تیم سکته می‌کند و شما باید اینطور عاشق پرسپولیس باشید اما رفتارهای چندگانه دارید. تیم رقیب هنوز پول فصل قبلش را نگرفته اما شما همه پول‌تان را گرفتید و حالا دنبال آپشن هستید؟ این کارها یعنی اینکه کل آن ۲۰ میلیاردی که گرفتید را ندیده گرفتید و حالا دنبال گرفتن آپشن هستید. به دروازه‌بان ۲۰ میلیارد پول می‌دهند که گل نخورد اما جدیداً مد شده که برای گل نخوردن در هر بازی پاداش و آپشن می‌دهند این کارها زاییده مدیران برنامه است و آنها این چیزها را در فوتبال مد کردند. من از گذشته از پرسپولیس طلب دارم اما هیچ وقت دنبال آن نرفتم چون عاشق پرسپولیس هستم و این تیم همه چیز به من داده است.

 

* کسی که پرسپولیس زندگی‌اش نیست از این کارها می‌کند

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس هویت و زندگی ما است اما کسی که پرسپولیس زندگی‌اش نباشد این کارها را انجام می‌دهد. پول آقایان عقب افتاده و ما هم نمی‌گوییم پول نگیرید اما این کارها چیست؟ اگر طلبی دارید بروید جلوی مدیر باشگاه در دفترش بنشیند و بگویید پولم را می‌خواهم نه اینکه این داستان‌ها را به راه بیندازید. وقتی یک مربی این کارها را انجام می‌دهد بازیکنش هم به خودش اجازه می‌دهد اعتصاب کرده و تمرین نکند. تا ما حرفی هم می‌زنیم می‌گویند زمانه عوض شده اما زمانه برخی‌ها را عوض کرده است! مربیان باید به بازیکنان جوان یاد بدهند که پرسپولیس یک زندگی است و این تیم همه چیز به ما می‌دهد.

 

* باشگاه باید قید هر کسی که از این کارها انجام می‌دهد را بزند

 

حلالی در خصوص اینکه خیلی از مربیان و بازیکنان پرسپولیس در همه این سال‌ها از نام این تیم و برند آن استفاده کرده و کارهای تبلیغاتی و درآمدهای جانبی داشته‌اند، تصریح کرد: دقیقاً همین‌طور است! آقایان از اسم پرسپولیس استفاده کرده و کارهای تبلیغاتی می‌کنند که از کنار آن هم پول می‌گیرند اما حالا اگر دیرتر از پرسپولیس پول بگیرند آسمان را به زمین می‌آورند. این کارها بدعت‌های خطرناکی است. حرف من برای الان نیست و در همه این سال‌ها هر مربی و بازیکنی که از این کارها کرده آن را نپسندیدم. وقتی یک مربی این کارها را انجام می‌دهد یعنی هوادار را روبه‌روی باشگاه گذاشته و در این شرایط آن فرد هر کسی می‌خواهد باشد؛ باشگاه باید قیدش را بزند. خیلی اسم‌های بزرگتر در پرسپولیس حضور داشتند اما این اتفاقات رخ نداد. درست است که چندبار قهرمان شدیم اما خیلی‌ها هستند که می‌توانند پرسپولیس را از شرایط فعلی قوی‌تر کنند اما شما شرایط را ببینید که با وجود اینکه پول فصل گذشته را کامل گرفته‌اند باز هم از این کارها انجام می‌دهند.

 

* آقایان نقش بازی می‌کنند تا به اهداف خود برسند!

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دباره اینکه این اختلاف‌نظرها بین یحیی گل‌محمدی و چند مدیرعامل پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره به وجود آمده است، ادامه داد: من این اخبار را شنیده‌ام و صحت و سقم آن را نمی‌دانم. اگر واقعاً بحث اخطار دادن به باشگاه مطرح باشد باید بگویم که سیاست کاری آقایان اینطوری است! آنها البته باید به این فکر کنند که در این میان هواداران آسیب می‌بینند. اینها نقش بازی می‌کنند تا به اهداف خودشان برسند و برای‌شان مهم نیست که در این وضعیت چند نفر سکته کنند و از زندگی بیفتند. من شنیدم که مسئولان باشگاه این مسائل را تکذیب کردند اما همین افراد داستان علیرضا بیرانوند را تکذیب می‌کردند. اگر آقایان این کار را انجام داده‌اند که واقعاً کار زشتی است چرا که پرسپولیس باید برای موفقیت در آسیا تلاش کند و باید تیم را جمع کرد نه اینکه با دست خودشان تیم را به حاشیه ببرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.743 seconds.